torsdag 9 juni 2011

Garn till amigurumis

Hej!

Igår var jag och shoppade lite garn på Anki´s Tyg i Tumba,hon har mycket att välja på och säljer även mininystan som är perfekta till att virka små amigurumis med.
Anki´s Tyg
Dom här mininystanen heter Candy och är från Svarta fåret,är cirka 34 meter på och dom använder jag alltid till små amigurumis,dom räcker faktiskt längre än man tror och kostar bara 8 kr/st! Jag använder inte akrylgarn så ofta då jag tycker att det inte blir lika snyggt.
Till lite större amigurumis använder jag nästan alltid Tilda från Svarta fåret och det kostar runt 30 kr nystanet.
Detta var det rea på så det kostade bara 15 kr!
Fina rosa nystan,tänkte göra något randigt kanske..
2 lila nystan,ska bli en liten nalle,håller på med den får se hur det blir.
Johanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar